GTA V Chomikuj

Masz Pomysł na wycieczkę? Napisz go tutaj !

steatuermPN

Postprzez Uniteboubbise » So, 9 lis 2013, 07:46

Super rosacea
Uniteboubbise
Pracowity
 
Posty: 202
Dołączył(a): Pt, 8 lis 2013, 19:27

Postprzez » So, 9 lis 2013, 07:46

 

steatuermPN

Postprzez Uniteboubbise » So, 9 lis 2013, 10:36

Uniteboubbise
Pracowity
 
Posty: 202
Dołączył(a): Pt, 8 lis 2013, 19:27

orłowski

Postprzez Goksopepini » Pn, 11 lis 2013, 13:40

Najprostsze nieoczywiste. Płynna faktyczność w twórczości Franciszka Orłowskiego Podczas 53. Biennale w Wenecji w 2009, Franciszek Orłowski spontanicznie wykonał akcję „Spadek\", filmując podczas nurkowania podwodne zakamarki domów. Tytuł biennale, „Making Worlds\", zainspirował go aż do eksploracji tego, co stanowi wnikliwy cząstka miasta i jego historii, tymczasem pozostaje zakryte poniżej widzialną tkanką codzienności. Zanurzone w głębinach fundamenty i partery kamienic zyskują w jego wideo chmurny charakter, wzorem w filmie grozy. Artysta stworzył obok tym platformę przekazu, odzierając podwodne położenie z tajemnicy, umieścił gdyż projekcję filmową w jednym spośród mieszkań w pobliżu kanału, w którym nurkował. Klucza aż do tej twórczości powinno się uganiać się w złożonej relacji, jaką ustala płeć nadobna z w szerokim zakresie pojętą nowoczesnością, ponieważ Orłowski w Wenecji wystąpił w charakterze kogoś zupełnie niezauważalnego, nieobecnego, na marginesie rozgrywającego się spektaklu, jakim jest biennale, ciążące raz po raz w wyższym stopniu w odniesieniu do festynowej mnogości. Zanurzył się w ciszę, odnajdując dopiero co tam istotę miasta, którego tkanka jest ale delikatna, albowiem osadzona na zalanych fundamentach. Płynność, nieszczelność, ileś nagrobny charakter podwodnego świata mogłyby egzystować metaforę współczesnych stanów umysłu. Zanurzenie pod spodem powierzchnię być może być symbolem tego, co wyparte oraz niechciane, czegoś, o czym lepiej nie mówić.

Określenie twórczości Franciszka Orłowskiego mianem konceptualnej jest uprawnione, jakkolwiek jest to uproszczenie. Jego realizacje - które on tenże sam wiąże dość z systemem otwartej rzeźby - nie są tylko komentarzami aż do pewnych założeń i problemów, aczkolwiek mają w sobie ogromną dawkę indywidualnej emocjonalności. Orłowski przełamuje schematy myślenia oraz więc pożądane byłoby skoncentrować się na konceptualnym charakterze jego prac, lecz ich najważniejszymi cechami są ulotność tudzież procesualność. Artysta występuje w nich jako poruszyciel zawierający w sobie w rotacja myśli nową jakość, pozwalający materii swoich prac działać samoistnie. Praca Franciszka Orłowskiego jest pracą w terenie, w podobny sposób w sensie przestrzennym, gdy natomiast przenośnym: dziedzina stanowi dla niego sfera myśli, kto jest nieograniczony. Stąd też wypada wkładać podkreślenie dodatkowo na przymiot site-specific jego otwartych rzeźb. Prezentowanie jego twórczości w galerii to zawżdy wprost przeciwnie zarzewie konkretnej pracy, która zaplanowana jest na domena wychodzący het poza samą galerię. W pewnym stopniu jego działania mogą asocjować się z dziełami Josepha Beuysa, przede wszystkim ze względu na obywatelski znaczenie wielu jego realizacji. Wydaje się jednak, że Orłowski sytuuje się w cokolwiek innym miejscu: porusza problemy wydarzania się w świecie materii, gdzie wydarzanie jest i transpozycją stanów emocjonalnych wywoływanych za pośrednictwem cokolwiek czasami kompletnie banalnego - zaś aczkolwiek prawie oczywistego. W działaniach polskiego artysty działalność polityczna zarysowuje się na planie dalszym niż u Beuysa, jest wszelako w pracy Orłowskiego duża część wrażliwości na znaki oraz symbole, na człowieczy coś oraz wrażenia fizyczno-psychiczne doświadczane na przestrzeni tego bytowania. Chciałoby się wprost napisać o psychologii zawartej w tych pracach. Śmiesznym jest oczekiwanie, że będziesz przemawiał językiem zrozumiałym dla wszystkich. Ni ludzie, ni muchomory nie mają takiej umiejętności. Jakby istota odciążyć mogła niejaki lecz odmiana porozumień, w pewnym sensie wprost przeciwnie w głupocie kryło się wrażenie bezpieczeństwa1. Te słowa Henry Davida Thoureau spośród pewnością jest dozwolone nawiązać aż do prac Orlowskiego, które tylko wprowadzają rodzaj zamętu w dyskusja naukowa rzeczywiście zwanej sztuki konceptualnej. Orłowski ufa emocjom z większym natężeniem aniżeli czystej racjonalności, której orędownikiem jest myśl, koncept, idea. Prezentowana w poznańskiej galerii Stereo instalacja „Klimatyzacja\" (2010) złożona była spośród oryginalnego ula umieszczonego we wnętrzu galeryjnego pomieszczenia tudzież połączonego ze światem pozagaleryjnym wewnątrz pomocą przezroczystej rurki, przez którą pszczoły mogły bez ograniczeń wlatywać natomiast wylatywać spośród ula, kontynuując osobisty bieg pracy. Forma tej instalacji przywołuje rytm skojarzeń powiązanych spośród takimi zagadnieniami jak: inwigilacja, podglądanie, natomiast także spośród szerszą refleksją powyżej byciem, które jest siecią powiązań, ekosystemem zaczynającym się tylko w ulim gnieździe2.
Goksopepini
Pracowity
 
Posty: 215
Dołączył(a): Wt, 5 lis 2013, 14:05
Lokalizacja: The Bahamas

profesor orłowski mowi

Postprzez nuctickinee » Wt, 12 lis 2013, 12:46

Najprostsze nieoczywiste. Płynna faktyczność w twórczości Franciszka Orłowskiego Podczas 53. Biennale w Wenecji w 2009, Franciszek Orłowski spontanicznie wykonał akcję „Spadek\", filmując w ciągu nurkowania podwodne zakamarki domów. Tytuł biennale, „Making Worlds\", zainspirował go aż do eksploracji tego, co stanowi gruntowny kawałek miasta zaś jego historii, atoli pozostaje zakryte pod spodem widzialną tkanką codzienności. Zanurzone w głębinach fundamenty natomiast partery kamienic zyskują w jego wideo chmurny charakter, jak w filmie grozy. Artysta stworzył blisko tym platformę przekazu, odzierając podwodne punkt z tajemnicy, umieścił ponieważ projekcję filmową w jednym z mieszkań w pobliżu kanału, w którym nurkował. Klucza aż do tej twórczości powinno się starać się w złożonej relacji, jaką ustala dama spośród w szerokim zakresie pojętą nowoczesnością, ponieważ Orłowski w Wenecji wystąpił w charakterze kogoś kompletnie niezauważalnego, nieobecnego, na marginesie rozgrywającego się spektaklu, jakim jest biennale, ciążące coraz bardziej pod adresem festynowej mnogości. Zanurzył się w ciszę, odnajdując przed momentem w ową stronę istotę miasta, którego tkanka jest wszak delikatna, bowiem osadzona na zalanych fundamentach. Płynność, nieszczelność, ileś nagrobny charakter podwodnego świata mogłyby egzystować metaforę współczesnych stanów umysłu. Zanurzenie poniżej powierzchnię przypuszczalnie znajdować się symbolem tego, co wyparte oraz niechciane, czegoś, o czym lepiej nie mówić.

Określenie twórczości Franciszka Orłowskiego mianem konceptualnej jest uprawnione, niemniej jednak jest owo uproszczenie. Jego realizacje - które jego osoba tenże wiąże dość z systemem otwartej rzeźby - nie są zaledwie komentarzami aż do pewnych założeń i problemów, choć mają w sobie ogromną dawkę indywidualnej emocjonalności. Orłowski przełamuje schematy myślenia zaś przeto wskazane jest skoncentrować się na konceptualnym charakterze jego prac, acz ich najważniejszymi cechami są ulotność a procesualność. Artysta występuje w nich jako poruszyciel włączający w cyrkulacja myśli nową jakość, pozwalający materii swoich prac czynić samoistnie. Praca Franciszka Orłowskiego jest pracą w terenie, również w sensie przestrzennym, jak tudzież przenośnym: sfera stanowi w celu niego sfera myśli, kto jest nieograniczony. Stąd także powinno się stawiać nacisk także na aspekt site-specific jego otwartych rzeźb. Prezentowanie jego twórczości w galerii to zawżdy na to samo genealogia konkretnej pracy, która zaplanowana jest na domena wychodzący w oddaleniu nie licząc samą galerię. W pewnym stopniu jego działania mogą asocjować się z dziełami Josepha Beuysa, przede wszystkim ze względu na społeczny znaczenie wielu jego realizacji. Wydaje się jednak, że Orłowski sytuuje się w cokolwiek innym miejscu: porusza problemy wydarzania się w świecie materii, gdzie wydarzanie jest również transpozycją stanów emocjonalnych wywoływanych przy użyciu coś niekiedy pod każdym względem banalnego - zaś choć niezupełnie oczywistego. W działaniach polskiego artysty polityka zarysowuje się na planie dalszym niż tuż przy Beuysa, jest acz w pracy Orłowskiego duża ilość wrażliwości na znaki i symbole, na ludzki cokolwiek natomiast wrażenia fizyczno-psychiczne doświadczane w toku tego bytowania. Chciałoby się wyraźnie zapisać o psychologii zawartej w tych pracach. Śmiesznym jest oczekiwanie, iż będziesz przemawiał językiem zrozumiałym w celu wszystkich. Ni ludzie, ni muchomory nie mają takiej umiejętności. Jakby istota pomóc mogła niejaki tylko rodzaj porozumień, niejako wprost przeciwnie w głupocie kryło się poczucie bezpieczeństwa1. Te słowa Henry Davida Thoureau z pewnością wolno odnieść do prac Orlowskiego, które właśnie wprowadzają forma zamętu w dyskurs faktycznie zwanej sztuki konceptualnej. Orłowski ufa emocjom bardziej niż czystej racjonalności, której orędownikiem jest myśl, koncept, idea. Prezentowana w poznańskiej galerii Stereo armatura „Klimatyzacja\" (2010) złożona była spośród oryginalnego ula umieszczonego we wnętrzu galeryjnego pomieszczenia natomiast połączonego ze światem pozagaleryjnym wewnątrz pomocą przezroczystej rurki, z wykorzystaniem którą pszczoły mogły bez ograniczeń wlatywać oraz wydobywać się spośród ula, kontynuując swój tok pracy. Forma tej instalacji przywołuje tok skojarzeń powiązanych z takimi zagadnieniami jak: inwigilacja, podglądanie, tudzież również spośród szerszą refleksją ponad byciem, które jest siecią powiązań, ekosystemem zaczynającym się przed chwilą w ulim gnieździe2.
nuctickinee
Pracowity
 
Posty: 266
Dołączył(a): Wt, 12 lis 2013, 12:41
Lokalizacja: Jordan

profesor orłowski mowi

Postprzez nuctickinee » Wt, 12 lis 2013, 12:49

Najprostsze nieoczywiste. Płynna świat w twórczości Franciszka Orłowskiego Podczas 53. Biennale w Wenecji w 2009, Franciszek Orłowski spontanicznie wykonał akcję „Spadek\", filmując podczas nurkowania podwodne zakamarki domów. Tytuł biennale, „Making Worlds\", zainspirował go do eksploracji tego, co stanowi głęboki cząstka miasta a jego historii, chociaż pozostaje zakryte poniżej widzialną tkanką codzienności. Zanurzone w głębinach fundamenty zaś partery kamienic zyskują w jego wideo mroczny charakter, jak na przykład w filmie grozy. Artysta stworzył przy tym platformę przekazu, odzierając podwodne lokalizacja spośród tajemnicy, umieścił gdyż projekcję filmową w jednym spośród mieszkań w pobliżu kanału, w którym nurkował. Klucza aż do tej twórczości powinno się zabiegać w złożonej relacji, jaką ustala niewiasta spośród szeroko pojętą nowoczesnością, gdyż Orłowski w Wenecji wystąpił w charakterze kogoś w każdym calu niezauważalnego, nieobecnego, na marginesie rozgrywającego się spektaklu, jakim jest biennale, ciążące raz za razem w wyższym stopniu w odniesieniu do festynowej mnogości. Zanurzył się w ciszę, odnajdując tylko tam istotę miasta, którego tkanka jest lecz delikatna, dlatego że osadzona na zalanych fundamentach. Płynność, nieszczelność, ileś nagrobny natura podwodnego świata mogłyby istnieć metaforę współczesnych stanów umysłu. Zanurzenie pod powierzchnię przypadkiem stanowić symbolem tego, co wyparte tudzież niechciane, czegoś, o czym lepiej nie mówić.

Określenie twórczości Franciszka Orłowskiego mianem konceptualnej jest uprawnione, jakkolwiek jest owo uproszczenie. Jego realizacje - które jego osoba tenże wiąże nieco z systemem otwartej rzeźby - nie są jedynie komentarzami do pewnych założeń zaś problemów, jednakże mają w sobie ogromną dawkę indywidualnej emocjonalności. Orłowski przełamuje schematy myślenia i przeto powinno się skupić się na konceptualnym charakterze jego prac, atoli ich najważniejszymi cechami są ulotność oraz procesualność. Artysta występuje w nich jako poruszyciel włączający w rotacja myśli nową jakość, pozwalający materii swoich prac sprawiać samoistnie. Praca Franciszka Orłowskiego jest pracą w terenie, także w sensie przestrzennym, gdy oraz przenośnym: kompetencja stanowi w celu niego kompetencja myśli, który jest nieograniczony. Stąd podobnie wypada wkładać akcent plus na aspekt site-specific jego otwartych rzeźb. Prezentowanie jego twórczości w galerii owo stale lecz pierwocina konkretnej pracy, która zaplanowana jest na kompetencja wynikowy daleko poza samą galerię. W pewnym stopniu jego działania mogą kojarzyć się z dziełami Josepha Beuysa, zwłaszcza ze względu na obywatelski znaczenie wielu jego realizacji. Wydaje się jednak, że Orłowski sytuuje się w cokolwiek innym miejscu: porusza problemy wydarzania się w świecie materii, dokąd wydarzanie jest również transpozycją stanów emocjonalnych wywoływanych za pomocą coś kiedy niekiedy totalnie banalnego - a tymczasem niespełna oczywistego. W działaniach polskiego artysty działalność polityczna zarysowuje się na planie dalszym aniżeli przy Beuysa, jest atoli w pracy Orłowskiego duża porcja wrażliwości na znaki oraz symbole, na ludzki coś zaś wrażenia fizyczno-psychiczne doświadczane w trakcie tego bytowania. Chciałoby się wyraźnie napisać o psychologii zawartej w tych pracach. Śmiesznym jest oczekiwanie, że będziesz przemawiał językiem zrozumiałym gwoli wszystkich. Ni ludzie, ni muchomory nie mają takiej umiejętności. Jakby charakter wesprzeć mogła pewien na odwrót gatunek porozumień, niejako wprost przeciwnie w głupocie kryło się impresja bezpieczeństwa1. Te słowa Henry Davida Thoureau z pewnością wolno oprzeć się do prac Orlowskiego, które właśnie wprowadzają odmiana zamętu w dyskusja naukowa w samej rzeczy zwanej sztuki konceptualnej. Orłowski ufa emocjom z większym natężeniem aniżeli czystej racjonalności, której orędownikiem jest myśl, koncept, idea. Prezentowana w poznańskiej galerii Stereo armatura „Klimatyzacja\" (2010) złożona była z oryginalnego ula umieszczonego we wnętrzu galeryjnego pomieszczenia zaś połączonego ze światem pozagaleryjnym w środku pomocą przezroczystej rurki, za sprawą którą pszczoły mogły swobodnie wlatywać natomiast wydobywać się z ula, kontynuując własny przebieg pracy. Forma tej instalacji przywołuje tok skojarzeń powiązanych spośród takimi zagadnieniami jak: inwigilacja, podglądanie, i oraz spośród szerszą refleksją nad byciem, które jest siecią powiązań, ekosystemem zaczynającym się tylko w ulim gnieździe2.
nuctickinee
Pracowity
 
Posty: 266
Dołączył(a): Wt, 12 lis 2013, 12:41
Lokalizacja: Jordan

profesor orłowski mowi

Postprzez nuctickinee » Wt, 12 lis 2013, 23:49

Najprostsze nieoczywiste. Płynna świat w twórczości Franciszka Orłowskiego Podczas 53. Biennale w Wenecji w 2009, Franciszek Orłowski spontanicznie wykonał akcję „Spadek\", filmując podczas nurkowania podwodne zakamarki domów. Tytuł biennale, „Making Worlds\", zainspirował go aż do eksploracji tego, co stanowi dokładny ułomek miasta natomiast jego historii, aczkolwiek pozostaje zakryte poniżej widzialną tkanką codzienności. Zanurzone w głębinach fundamenty a partery kamienic zyskują w jego wideo mroczny charakter, jak w filmie grozy. Artysta stworzył pod ręką tym platformę przekazu, odzierając podwodne położenie spośród tajemnicy, umieścił gdyż projekcję filmową w jednym spośród mieszkań w pobliżu kanału, w którym nurkował. Klucza aż do tej twórczości powinno się starać się w złożonej relacji, jaką ustala dama spośród szeroko pojętą nowoczesnością, albowiem Orłowski w Wenecji wystąpił w charakterze kogoś całkowicie niezauważalnego, nieobecnego, na marginesie rozgrywającego się spektaklu, jakim jest biennale, ciążące raz za razem w wyższym stopniu w kierunku festynowej mnogości. Zanurzył się w ciszę, odnajdując przed chwilą tam istotę miasta, którego tkanka jest natomiast delikatna, gdyż osadzona na zalanych fundamentach. Płynność, nieszczelność, nieco grobowy natura podwodnego świata mogłyby egzystować metaforę współczesnych stanów umysłu. Zanurzenie pod spodem powierzchnię przypadkiem być symbolem tego, co wyparte zaś niechciane, czegoś, o czym lepiej nie mówić.

Określenie twórczości Franciszka Orłowskiego mianem konceptualnej jest uprawnione, chociaż jest to uproszczenie. Jego realizacje - które on tenże sam wiąże właściwie spośród systemem otwartej rzeźby - nie są jeno komentarzami aż do pewnych założeń natomiast problemów, tymczasem mają w sobie ogromną dawkę indywidualnej emocjonalności. Orłowski przełamuje schematy myślenia zaś tedy należałoby skoncentrować się na konceptualnym charakterze jego prac, natomiast ich najważniejszymi cechami są ulotność tudzież procesualność. Artysta występuje w nich w charakterze poruszyciel włączający w cyrkulacja myśli nową jakość, pozwalający materii swoich prac sprawiać samoistnie. Praca Franciszka Orłowskiego jest pracą w terenie, również w sensie przestrzennym, jak tudzież przenośnym: sfera stanowi gwoli niego obszar myśli, jaki jest nieograniczony. Stąd też należy stawiać akcent również na aspekt site-specific jego otwartych rzeźb. Prezentowanie jego twórczości w galerii to zawżdy lecz wciąż pierwocina konkretnej pracy, która zaplanowana jest na teren wyjściowy hen niezależnie od samą galerię. W pewnym stopniu jego działania mogą kojarzyć się z dziełami Josepha Beuysa, w zasadzie ze względu na obywatelski sens wielu jego realizacji. Wydaje się jednak, iż Orłowski sytuuje się w cokolwiek innym miejscu: porusza problemy wydarzania się w świecie materii, gdzie wydarzanie jest plus transpozycją stanów emocjonalnych wywoływanych za pośrednictwem coś czasem w całości banalnego - a jednak nie całkiem oczywistego. W działaniach polskiego artysty polityka zarysowuje się na planie dalszym aniżeli tuż przy Beuysa, jest natomiast w pracy Orłowskiego duża dawka wrażliwości na znaki a symbole, na ludzki cokolwiek tudzież wrażenia fizyczno-psychiczne doświadczane podczas tego bytowania. Chciałoby się otwarcie napisać o psychologii zawartej w tych pracach. Śmiesznym jest oczekiwanie, że będziesz przemawiał językiem zrozumiałym dla wszystkich. Ni ludzie, ni muchomory nie mają takiej umiejętności. Jakby charakter przynieść ulgę mogła niejaki nic bardziej błędnego rodzaj porozumień, prawie na to samo w głupocie kryło się impresja bezpieczeństwa1. Te słowa Henry Davida Thoureau spośród pewnością można nawiązać aż do prac Orlowskiego, które przed momentem wprowadzają rodzaj zamętu w dyskusja naukowa nie inaczej zwanej sztuki konceptualnej. Orłowski ufa emocjom w wyższym stopniu aniżeli czystej racjonalności, której orędownikiem jest myśl, koncept, idea. Prezentowana w poznańskiej galerii Stereo instalacja „Klimatyzacja\" (2010) złożona była z oryginalnego ula umieszczonego we wnętrzu galeryjnego pomieszczenia i połączonego ze światem pozagaleryjnym w ciągu pomocą przezroczystej rurki, za pomocą którą pszczoły mogły swobodnie wlatywać oraz wylatywać spośród ula, kontynuując własny bieg pracy. Forma tej instalacji przywołuje tok skojarzeń powiązanych spośród takimi zagadnieniami jak: inwigilacja, podglądanie, oraz również z szerszą refleksją powyżej byciem, które jest siecią powiązań, ekosystemem zaczynającym się przed momentem w ulim gnieździe2.
nuctickinee
Pracowity
 
Posty: 266
Dołączył(a): Wt, 12 lis 2013, 12:41
Lokalizacja: Jordan

steatuermPN

Postprzez SausSeeWveisa » Śr, 13 lis 2013, 03:55

SausSeeWveisa
Pracowity
 
Posty: 146
Dołączył(a): Śr, 13 lis 2013, 03:53

steatuermPN

Postprzez SausSeeWveisa » Śr, 13 lis 2013, 03:59

SausSeeWveisa
Pracowity
 
Posty: 146
Dołączył(a): Śr, 13 lis 2013, 03:53

steatuermPN

Postprzez SausSeeWveisa » Śr, 13 lis 2013, 04:04

Super alopecia
SausSeeWveisa
Pracowity
 
Posty: 146
Dołączył(a): Śr, 13 lis 2013, 03:53

steatuermPN

Postprzez SausSeeWveisa » Śr, 13 lis 2013, 06:37

SausSeeWveisa
Pracowity
 
Posty: 146
Dołączył(a): Śr, 13 lis 2013, 03:53

Postprzez » Śr, 13 lis 2013, 06:37

 

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Wycieczki

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron